2016 m. gruodžio 15 d., ketvirtadienis

Niekam tikus veiksmo kamera

Užsinorėjau veiksmo kameros todėl nusipirkau pačią pigiausią, manydamas , kad mano poreikiams tikrai užteks. Neužteko.

Štai dėžutė su kameryte viduje, daugiau nuotraukų neverta kelti, nes daiktas nevertas dėmesio... Kodėl?




VAIZDO KOKYBĖ:
Rašoma, kad kokybė yra FHD (1980x1080), na rezoliucija gal ir yra, dirbtinai ištemta, bet tame FHD kokybės su žiburiu nerasta. Šviesos reguliavimas ir visi kontrastai skraido belenkur, tamsoje viskas per tamsu, saulės šviesoje viskas akina. Visas vaizdas išsiliejęs.
Čia tapačią dieną, giedra, jokio rūko nebuvo. Dar kažką sakyti reikia?

PROGRAMINĖ ĮRANGA:
Tokia pat kaip maximiniuose vaizdo registratoriuose, matyt tas pats fabrikas gamina.  Šlykčiai atrodantis ir neįpatingai daug funkcijų turintis.

KOKYBĖ IR BATERIJA:
Tiesą sakant, surinkimo ir medžiagų kokybė visai nebloga. Visas korpusas švelnus, šiek tiek guminis ar kažklas panašaus.
Baterija kaip visąlaik perpus blogesnė nei nurodoma. Nurodytą 1.5h trukmės veikimą pasieksi nebent nefilmuojant, o tik sėdint "preview"  meniu.


Verdiktas? Nepirkit, sunkiai panaudojamas daiktas.










1 komentaras:

  1. Nesu turėjusi veiksmo kameros nes nelabai prireikė, bet praitais metais nusipirkau vaizdo kamerą iš alternetas ir esu tikrai patenkinta. Man svarbiausia stebėti namus kai esu išvykusi taip jaučiuosi saugiau nes žinau, kad mano namai saugūs ir grįžus viskas bus savose vietose.

    AtsakytiPanaikinti